MediaWatch

Læsertal: Hver sjette har lagt søndagsavisen

De tykke søndagsaviser taber hurtigere terræn end de lette hverdagsudgaver. Flest læser dog stadig avisen om søndagen.

Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv

Avisernes journalistiske flagskibe er under pres. Søndagsaviserne er traditionelt lagt an til at være ugens højdepunkt for læserne med talrige sektioner og tilbud om fordybelse i baggrundsartikler og personlige interviews.

Senest har Jyllands-Posten investeret i søndagsudgaven med et stort, nyt tillæg 'JP W'.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs