MediaWatch

JP slår ny avisrytme an med stor omlægning

Jyllands-Posten ruller et redesign af printavisen ud med ny rytme og nye sektioner. Største satsning er nyt feature- og livsstilstillæg, som skal styrke søndagsavisen og stabilisere oplagsfaldet.

Et nyt ambitiøst feature- og livsstilsmagasin skal styrke Jyllands-Postens journalistiske flagskib, søndagsavisen.

'JP Weekend', som i daglig tale blot vil blive kaldt 'W', er navnet på det nye magasin, som Jyllands-Postens abonnenter fra februar modtager sammen med avisen hver søndag. Målet med 'W' er at levere nyskabende, fortællende journalistik, kulturessays og journalistik om den mest den luksusprægede del af forbrugslivet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Producenter glæder sig over droppet aftale men afblæser ikke krise

En rettighedsaftale, som i måneder har betydet stop for udvikling af fiktion til streamingtjenester, blev torsdag forkastet af Create Denmark, og det er et skridt i den rigtige retning. Det mener bl.a. Producentforeningen. Nu pågår individuelle forhandlinger med tjenesterne, men det risikerer at trække ud til efter sommer, lyder det.

Briefing: Ugen i mediebranchen

Kritiseret aftale om rettighedsbetaling lagt på is, mediebureauer kigger efter alternativer til Facebook, DR dropper livekoncerter, podcastbureau udvider med nye formater, og lokale radio- og tv-stationer har fået inddraget deres sendetilladelser. Læs med, når vi gennemgår ugens største mediesager.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs