MediaWatch

JP og Politiken får kritik i Pressenævnet

Misvisende rubrikker i to erhvervshistorier udløser kritik til JP's Finans og Politiken fra Pressenævnet.

Foto: Colourbox

Læserne blev vildledt af overskrifterne i to erhvervshistorier om Amagerbanken og TDC bragt i henholdsvis JP's Finans og Politiken.

Det konkluderer Pressenævnet, der giver klagerne ret i, at der ikke var dækning for overskrifterne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs