Tidl. annoncechef vender tilbage til Berlingske
42-årige Anders Høgh Laursen bliver ny digital annoncechef i Berlinske Media. Det skriver koncernen i en pressemeddelelse.
Anders Høgh Laursen kommer han fra en stilling som strategisk chef i mediebureauet MEC, som han skiftede til i 2011 efter at have været ansat i Berlingske Media i et år som digital annoncechef.
Nu vender han tilbage til kontoret i Berlingske Media og får her ansvaret for det digitale annoncesalg i koncernens nationale titler, der tæller Berlingske, BT og Weekendavisen. Derudover driver Berlingske Media en række regionalaviser i Midtjyske Medier.
Anders Høgh Laursen er uddannet cand.merc. i international markedsføring fra Syddansk Universitet og har tidligere arbejdet for Egmont og mediebureauet Mediaedge:CIA.
Han skal referere til Berlingske Medias annoncedirektør Henning Andersen.
Relaterede artikler
Berlingske trækker e-oplagstal tilbage
For abonnenter