Annoncører: Vi kan ikke have tillid til nye oplagstal

Dansk Annoncørforening mener, at oplagskontrollen mister sin troværdig, når kontrollen nu placeres under de private mediers organisation. Men det afviser Danske Medier.
Foto: Haglund Martin Kurt
Foto: Haglund Martin Kurt

Det er naivt at tro, at oplagskontrollen bliver 100 pct. uvildig, efter bestyrelsen i Dansk Oplagskontrol har valgt at lukke den over 80 år gamle institution og placere oplagskontrollen under Danske Medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også