MediaWatch

Konsulent: Indhold afgør Kids' News succes

Berlingskes nye trykte børneavis, Kids' News, kan med den rigtige formidling godt få ben at gå på i en digital verden, siger Aslak Gottlieb, der står bag et feltstudie om unge avislæsere.

Selvom de digitale medier dominerer børns medieforbrug, kan en trykt avis sagtens få fodfæste blandt de yngste.

Det mener undervisningskonsulent Aslak Gottlieb, der tidligere har kortlagt unges avislæsning i feltstudiet Unge avislæsere for Kulturstyrelsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Lav tilslutning fra kunderne til Netflix' spilleplatform

Inden udgangen af 2022 vil Netflix have fordoblet sit udbud af mobilspil. Men på de ni måneder siden lanceringen af de første spil, har kun en lille del af abonnenterne udvidet deres Netflix-forbrug fra TV til også at gælde gaming.

Efter 18 år er det slut med NFL på Viaplay

Siden 2004 har danske fans kunnet følge amerikansk fodbold på Viaplays kanaler, men nu er det slut: Markedet har forandret sig for meget, lyder det fra Viaplay Group, der hidtil har siddet på rettighederne.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs