Munch: Berlingske-salg svækker private medier

Opsplitningen af Berlingske Media kan efterlade JP/Politikens Hus som den eneste store privatejede modvægt til DR, og det er problematisk, mener adm. direktør Lars Munch.

For annoncører og læsere vil salget af Berlingske Media næppe ændre det store. Men ophugningen af landets næststørste dagbladskoncern står til at svække den privatejede presse yderligere, mener adm. direktør Lars Munch, JP/Politikens Hus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også