MediaWatch

Dét gav schweizerne for Metroxpress

Prisen for Metroxpress var lidt højere end hidtil antaget, fremgår det af den nye ejers årsrapport.

"Et mindre tocifret millionbeløb i euro". Sådan blev prisen for danske Metroxpress beskrevet, da meddelelsen om salget til schweiziske 20 Minuten, der er ejet af Tamedia, kom i efteråret.

Prisen var dog højere end det minimumsbeløb på 70 mio. dkk, der kunne sjusses ud af den formulering. Ifølge årsrapporten fra Tamedia var prisen et kontant beløb på 20 mio. schweiziske franc - eller godt 122 mio. dkk for gratisavisen, der først i denne uge blev relanceret efter 20 Minuten-opskriften.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs