Nyt Mx.dk har lang vej til top 20

Designet på MetroXpress’ nye side er pænt, men det er langt fra nok, hvis ambitionen om at blive blandt landets mest besøgte sider skal indfries, mener to fagfolk.
Morten Bang Jørgensen

Det var ikke bare en ny printversion af Metroxpress, der mødte læserne, da avisen tirsdag blev relanceret. På Mx.dk blev brugerne også mødt med nyt design.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også