Kristeligt: Printavisen skal fange kvinderne

Andelen af kvindelige avislæsere stiger svagt på de fleste aviser. Især på Kristeligt Dagblad, der har den højeste andel af kvindelige læsere og målretter marketing-kampagner til kvinderne.
BRITT CHRISTENSEN og ANNA HJORTSØ

Over de seneste år er andelen af kvindelige avislæsere steget. De fleste titler har stadig flest mandlige læsere, men kvinderne har vist sig lidt mere loyale mod den landsdækkende papiravis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også