Norske nyhedsmedier har historisk lavt engagement på Facebook

Ifølge en måling er antallet af likes, kommentarer og delinger af norske nyhedsmediers opslag på Facebook dykket siden 2023 til det laveste niveau i et årti.
Norske nyhedsmedier har været ramt af faldende engagement på deres opslag på Facebook. | Foto: Finn Frandsen
Norske nyhedsmedier har været ramt af faldende engagement på deres opslag på Facebook. | Foto: Finn Frandsen

Det er også gået nedad for norske nyhedsmediers engagement på Facebook, ligesom det har været tilfældet både herhjemme og internationalt. Konkret har det aldrig stået værre til med engagementet på nyhedsmediers opslag på Facebook, skriver norske Journalisten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også