Bornholms Tidende lander bedste resultat i 22 år: "Jeg er helt vildt glad og stolt"

Mediehuset overgik sidste år til én daglig omdeling i sin distributionsforretning. Det sammen med vækst i det digitale indholds- og annoncesalg var medvirkende til at forbedre resultatet.
Kristoffer Gravgaard, adm. direktør og ansv. chefredaktør på Bornholms Tidende. | Foto: Bornholms Tidende
Kristoffer Gravgaard, adm. direktør og ansv. chefredaktør på Bornholms Tidende. | Foto: Bornholms Tidende

De seneste års store omlægninger og et fortsat fokus på at optimere distributionsforretningen har båret frugt for Bornholms Tidende. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også