”Hvis vi forlader print for hurtigt, så efterlader vi for mange, som ikke har adgang til redigerede medier"

MediaWatch har spurgt topcheferne i JFM, Bornholms Tidende og Folketidende Gruppen om deres fremtidssyn på print, efter at Nordjyske har trukket en streg i sandet.
Jesper Rosener er adm. direktør i JFM. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Jesper Rosener er adm. direktør i JFM. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Det Nordjyske Mediehus’ udmelding om, at koncernen forventer fra 2027 at udgive sit dagblad og sine ugeaviser rent digitalt, bliver beskrevet som ”modig”. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også