JP/Politikens Hus lancerer ny strategi og samler udviklingskræfter i fælles enhed

Lyd skal spille større rolle, mens nye, samlede afdelinger inden for digital udvikling, AI og det kommercielle skal pulje kræfterne på tværs af Ekstra Bladet, Jyllands-Posten og Politiken.
JP/Politikens Hus, som udover kerneforretninger i aviser bl.a. tæller distributionsselskabet Dao, bogsalgs- og streamingvirksomheden Saxo og trykkerikoncernen Erritsø Tryk, har fået ny strategi. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
JP/Politikens Hus, som udover kerneforretninger i aviser bl.a. tæller distributionsselskabet Dao, bogsalgs- og streamingvirksomheden Saxo og trykkerikoncernen Erritsø Tryk, har fået ny strategi. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

JP/Politikens Hus har onsdag fået ny strategi, der sætter rammer og målsætninger for de næste tre års drift på koncernniveau. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også