JP/Politiken-formand varsler ny treårig strategi for at tage højde for AI

Den nuværende strategi droppes før tid for at gøre plads til en ny. ”Det er lidt usædvanligt, men der sker så meget i mediebranchen, at det vil være forkert at vente,” fortæller Peter Bartram.
"Det er spændende, men jeg tror, det vil udfordre mange i koncernen på alle niveauer. Det gør det typisk, når man ændrer i organisationen og ansvarsfordelingen," siger formand Peter Bartram om kommende strategi. | Foto: Marcus Emil Christensen
"Det er spændende, men jeg tror, det vil udfordre mange i koncernen på alle niveauer. Det gør det typisk, når man ændrer i organisationen og ansvarsfordelingen," siger formand Peter Bartram om kommende strategi. | Foto: Marcus Emil Christensen

Selvom den nuværende strategi i JP/Politikens Hus egentlig strækker sig frem til 2025, er den øverste ledelse i koncernen og dens forretninger ved at lægge sidste hånd på en ny treårsstrategi for mediehuset og dets dagblade.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår