Danske Medier kalder "nej tak"-ordnings overlevelse en sejr for ugeaviser

Folketingssvar har tidligere estimeret, at et farvel til ”nej tak”-ordningen ville koste ugeaviser mellem 350 og 520 mio. kr.
Mads Brandstrup kalder "nej tak"-ordningens overlevelse en sejr for ugeaviserne. | Foto: PR/Danske Medier
Mads Brandstrup kalder "nej tak"-ordningens overlevelse en sejr for ugeaviserne. | Foto: PR/Danske Medier

De danske ugeaviser har ifølge brancheorganisationen Danske Medier undveget et økonomisk slag, ved at regeringen har besluttet at stå fast på sin opbakning til det, der kaldes ”nej tak”-ordningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også