JP/Politikens Hus smider nye millioner i podcastsats og vil øge eksklusivitet

Mere lydindhold skal bag betalingsmur og udnyttes bedre til at tiltrække abonnenter til Saxo.com og husets medier, fortæller koncerndirektør. Samtidig skal Saxo selv til at producere lydindhold.
"Jeg er overbevist om, at vi i de kommende år vil se en stor kreativ udvikling på området. Den vil vi være en del af," siger koncerndirektør Dorthe Bjerregaard Knudsen. | Foto: Emma Sejersen/jp/politikens Hus
"Jeg er overbevist om, at vi i de kommende år vil se en stor kreativ udvikling på området. Den vil vi være en del af," siger koncerndirektør Dorthe Bjerregaard Knudsen. | Foto: Emma Sejersen/jp/politikens Hus

Podcasts og lydindhold skal bages ind som en fast del af indholdsmenuen på tværs af medierne i JP/Politikens Hus, og skal tænkes mere ind i abonnementstilbuddene i huset. Det skal nye ledelsesposter, flere medarbejdere og et ekstra ”tocifret millionbeløb” om året være med til at sikre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår