JP/Politikens Hus skyder flere kræfter i ledelse af lyd-sats og digitalt salg

Direktør for Saxo.com skal lede an i ny satsning på podcast, og mediehuset udnævner dertil en tværgående chef for strategi- og abonnementsudvikling.
De to poster går til velkendte ansigter i JP/Politikens Hus, nemlig Natasha Brandt og Jakob Mørck Lohmann. | Foto: Philip Høpner
De to poster går til velkendte ansigter i JP/Politikens Hus, nemlig Natasha Brandt og Jakob Mørck Lohmann. | Foto: Philip Høpner

To nye tværgående chefstillinger skal styrke JP/Politikens Hus’ samlede indsats inden for podcast og digitalt indholdssalg. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også