Kristeligt Dagblad skruer op for den digitale omstilling

Stigende omkostninger til papir og distribution af printavisen vil ”helt sikkert” accelerere udviklingen og være med til at skubbe på Kristeligt Dagblads digitalisering, fortæller adm. direktør.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Det blev ikke ligefrem til et første år i stolen som adm. direktør for Kristeligt Dagblad med økonomisk medvind for Hans-Christian Kock. Det stod klart, da mediehuset for nyligt offentliggjorde en række nøgletal for 2022, der bl.a. viste, at avisen havde gennemført den første sparerunde i seks år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også