MediaWatch

Sjællandske Medier omlægger avis- og annonceproduktion og siger farvel til 29 ansatte

Det regionale mediehus undgår fyringsrunde, efter 29 frivillige fratrædelser er givet. Sparerunden går hånd i hånd med en større omlægning af produktionsgangene i avishuset, hvor både ugeaviser og annonceproduktion nu bliver samlet i én enhed.

Jens Nicolaisen, adm. direktør i Sjællandske Medier. | Foto: PR/Sjællandske Medier

Efter samtlige godt 500 medarbejdere i Sjællandske Medier i begyndelsen af september fik mulighed for at søge en frivillig fratrædelse, som led i at det regionale mediehus så ind i en nedskæringsrunde, er der onsdag indgået aftaler med 29 medarbejdere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs