Sjællandske Medier omlægger avis- og annonceproduktion og siger farvel til 29 ansatte

Det regionale mediehus undgår fyringsrunde, efter 29 frivillige fratrædelser er givet. Sparerunden går hånd i hånd med en større omlægning af produktionsgangene i avishuset, hvor både ugeaviser og annonceproduktion nu bliver samlet i én enhed.
Jens Nicolaisen, adm. direktør i Sjællandske Medier. | Foto: PR/Sjællandske Medier
Jens Nicolaisen, adm. direktør i Sjællandske Medier. | Foto: PR/Sjællandske Medier

Efter samtlige godt 500 medarbejdere i Sjællandske Medier i begyndelsen af september fik mulighed for at søge en frivillig fratrædelse, som led i at det regionale mediehus så ind i en nedskæringsrunde, er der onsdag indgået aftaler med 29 medarbejdere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også