"Det passer som fod i hose med vores strategi, at B.T. kapitulerer og trækker printavisen tilbage"

Mens B.T. dropper printavisen om få måneder, slår Ekstra Bladet kontra. Kommerciel direktør ser potentiale i at opsamle B.T.s avislæsere og annoncører, der står til at miste de tabloide B.T.-spalter. ”Jeg tog imod nyheden med kyshånd,” siger Signe Skarequist.
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Landets to tabloide medier trækker for alvor i hver sin retning. B.T. lukker på print og dropper abonnementsmodellen til en rendyrket digital, annoncefinansieret forretning efter nytår, meddelte Berlingske Media tidligere på ugen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også