Jysk Fynske Medier bliver officiel mediesupporter på Tour de France

På cykelløbets tre første etaper fra København til Sønderborg om præcis 100 dage vil Jysk Fynske Medier stå bag arrangementer og konkurrencer i etapebyerne.
Kronprins Frederik ved præsentationen af Tour de France 2020. | Foto: Thibault Camus/AP/Ritzau Scanpix
Kronprins Frederik ved præsentationen af Tour de France 2020. | Foto: Thibault Camus/AP/Ritzau Scanpix

Mediekoncernen Jysk Fynske Medier skal blandt andet skabe arrangementer og konkurrencer i etapebyerne samt udgive et Tour de France-magasin som officiel mediesupper till Tour de France’s første tre etaper fra København til Sønderborg til sommer.

Det skriver Journalisten på baggrund af en pressemeddelelse fra Jysk Fynske Medier.

Heraf fremgår det også, at mediekoncernens opgave bliver at "deltage, formidle og styrke cykelsportens sociale sammenhængskraft" og skabe unikke oplevelser for læsere, fans og turister.

Tour de France bliver skudt igang i København om præcis 100 dage den 1. juli med en enkeltstart på 13 kilometer. Anden etape køres 2. juli fra Roskilde til Nyborg, men tredje og sidste etape på dansk jord køres 3. juli fra Vejle til Sønderborg.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også