Direktør forventer nyt kundeboost til TV 2 Play fra VM i fodbold

Flere kunder i TV 2 Plays abonnentpulje sikrer, den samlede gennemslagskraft for TV 2 er "stabil", lyder det fra direktør, efter streamingtjenesten i sidste uge meddelte, den har passeret 900.000 abonnenter. Store sportsbegivenheder bliver trækplaster i 2022, men kan ikke stå alene.
Foto: TV 2 / DANMARK
Foto: TV 2 / DANMARK

TV 2 har rettigheder til både landsholdets kampe ved VM i fodbold og cykelløbet Tour de France. Begge er købt i dyre domme, men selskabet regner med at se et afkast på de store investeringer i år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også