MediaWatch

Direktør forventer nyt kundeboost til TV 2 Play fra VM i fodbold

Flere kunder i TV 2 Plays abonnentpulje sikrer, den samlede gennemslagskraft for TV 2 er "stabil", lyder det fra direktør, efter streamingtjenesten i sidste uge meddelte, den har passeret 900.000 abonnenter. Store sportsbegivenheder bliver trækplaster i 2022, men kan ikke stå alene.

Foto: TV 2 / DANMARK

TV 2 har rettigheder til både landsholdets kampe ved VM i fodbold og cykelløbet Tour de France. Begge er købt i dyre domme, men selskabet regner med at se et afkast på de store investeringer i år.

Det fortæller kommerciel og digital direktør i TV 2, Stig Møller Christensen, i kølvandet på, at TV 2 fredag meddelte, at streamingtjenesten TV 2 Play har passeret 900.000 abonnenter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Watch Medier opruster og udvider i Norge

Ansættelsen af nyhedsredaktør er en del af danske Watch Mediers norske søstermediers ekspansion. I løbet af 2022 skal han stå for lanceringen af to nye branchemedier.

45.000 så europæisk fodboldkamp hos lokalmedie

Redaktionschef kalder seertallene for ”rigtig flotte” i en lederartikel, efter at regionalavisen sikrede sig rettighederne til at vise Viborg FF’s Conference League-kamp på sin hjemmeside.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs