MediaWatch

B.T. lægger om efter få måneder: Dropper betalingsartikler i storbysatsning

Efter tre måneder på vingerne tager B.T. konsekvensen af manglende abonnements-tilslutning til mediets nye storbyredaktioner og stopper med at lave betalingsartikler. Flere stillinger skæres og den lokale København-redaktion nedlægges. (Opdateret)

Foto: Niels Hougaard

Opdateret kl. 17.58 med kommentar fra Lisbet Røge Jensen, marketingdirektør i Berlingske Media.

Selvom de er kommet "flyvende fra start", har B.T.'s ledelse valgt at skære sin storbysatsning med redaktioner i landets fire største byer til efter få måneder i luften. Det skriver Journalisten, som har fået indsigt i en intern mail fra ansv. chefredaktør Michael Dyrby og digital marketingredaktør Lisbet Røge Jensen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs