
Opdateret kl. 17.58 med kommentar fra Lisbet Røge Jensen, marketingdirektør i Berlingske Media.
Selvom de er kommet "flyvende fra start", har B.T.'s ledelse valgt at skære sin storbysatsning med redaktioner i landets fire største byer til efter få måneder i luften. Det skriver Journalisten, som har fået indsigt i en intern mail fra ansv. chefredaktør Michael Dyrby og digital marketingredaktør Lisbet Røge Jensen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Producenter glæder sig over droppet aftale men afblæser ikke krise
En rettighedsaftale, som i måneder har betydet stop for udvikling af fiktion til streamingtjenester, blev torsdag forkastet af Create Denmark, og det er et skridt i den rigtige retning. Det mener bl.a. Producentforeningen. Nu pågår individuelle forhandlinger med tjenesterne, men det risikerer at trække ud til efter sommer, lyder det.