"Det er et vilkår i et digitalt mediemarked, at vi skal kæmpe for, at abonnenterne bliver"

Berlingske har nået målsætningen  om 100.000 abonnenter og tror på en model, hvor et lavt prispunkt fortsat kan øge volumen i abonnementsbasen, siger chefredaktør. Om væksten også løfter årsresultatet for 2021, er for tidligt at sige, siger han.
Foto: Stine Heilmann/Berlingske Media
Foto: Stine Heilmann/Berlingske Media

101.600. Så mange abonnenter kan Berlingske tælle inden årets udgang. Dermed er det mål hakket af, som avisen satte sig efter det markante digitale strategiskifte i 2018.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også