MediaWatch

"Det er et vilkår i et digitalt mediemarked, at vi skal kæmpe for, at abonnenterne bliver"

Berlingske har nået målsætningen  om 100.000 abonnenter og tror på en model, hvor et lavt prispunkt fortsat kan øge volumen i abonnementsbasen, siger chefredaktør. Om væksten også løfter årsresultatet for 2021, er for tidligt at sige, siger han.

Foto: Stine Heilmann/Berlingske Media

101.600. Så mange abonnenter kan Berlingske tælle inden årets udgang. Dermed er det mål hakket af, som avisen satte sig efter det markante digitale strategiskifte i 2018.

”Vi har i gennemsnit per dag i november haft over 100.000 abonnenter, og lidt over halvdelen er digitale, så det er absolut tilfredsstillende," siger ansv. chefredaktør for Berlingske, Tom Jensen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs