Danske Medier: Sparerunde på Bornholm understreger behov for ny medieaftale

Udviklingen på Bornholms Tidende understreger, at der er brug for ro omkring lokale og regionale mediers økonomi, og derfor er det afgørende, at ny medieaftale har virkning fra årsskiftet, siger Mads Brandstrup, adm. direktør i Danske Medier.
Foto: pressefoto Danske Medier
Foto: pressefoto Danske Medier

Den kommende sparerunde på Bornholms Tidende viser, at der er behov for et nyt medieforlig, der tilgodeser lokale og regionale medier og træder i kraft hurtigst muligt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også