MediaWatch

Danske Medier: Sparerunde på Bornholm understreger behov for ny medieaftale

Udviklingen på Bornholms Tidende understreger, at der er brug for ro omkring lokale og regionale mediers økonomi, og derfor er det afgørende, at ny medieaftale har virkning fra årsskiftet, siger Mads Brandstrup, adm. direktør i Danske Medier.

Foto: pressefoto Danske Medier

Den kommende sparerunde på Bornholms Tidende viser, at der er behov for et nyt medieforlig, der tilgodeser lokale og regionale medier og træder i kraft hurtigst muligt.

Sådan lyder det i en kommentar fra Danske Mediers adm. direktør, Mads Brandstrup, efter meldingen fra det bornholmske medie om, at avisen står over for at skulle barbere 4,5 mio. kr. af omkostningerne, hovedsageligt som følge af dalende annonceindtægter.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs