Jyllands-Posten i luften med nye lokalmedier - og snøren ude efter de 30-50-årige

Med en abonnementspris på linje med konkurrenterne lancerer JP Lokal onsdag fire nye digitale lokalmedier i Jylland, der både skal tiltrække nye, yngre abonnenter, men også være buffer mod sivning blandt Jyllands-Postens kunder.
Jyllands-Posten annoncerede før sommer satsningen på nye digitale lokalmedier under paraplyen JP Lokal med chefredaktør Viggo Lepoutre Ravn i spidsen for medierne, der onsdag er åbnet | Foto: PR/Jyllands-Posten
Jyllands-Posten annoncerede før sommer satsningen på nye digitale lokalmedier under paraplyen JP Lokal med chefredaktør Viggo Lepoutre Ravn i spidsen for medierne, der onsdag er åbnet | Foto: PR/Jyllands-Posten

Kampen om de lokale læsere optrappes, når JP Lokal onsdag går i luften med fire nye digitale lokalmedier i Horsens, Randers, Vejle og Viborg. Medierne vil fokusere på politik, erhverv og kultur som bærende indholdssøjler, men med mennesker og det liv, de lever lokalt, som indgang og med en yngre målgruppe for øje end kernen af Jyllands-Postens segment.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også