Jyllands-Posten i luften med nye lokalmedier - og snøren ude efter de 30-50-årige
![Jyllands-Posten annoncerede før sommer satsningen på nye digitale lokalmedier under paraplyen JP Lokal med chefredaktør Viggo Lepoutre Ravn i spidsen for medierne, der onsdag er åbnet | Foto: PR/Jyllands-Posten](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13281396.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7hjh2o88p831j1zn48js.jpg)
Kampen om de lokale læsere optrappes, når JP Lokal onsdag går i luften med fire nye digitale lokalmedier i Horsens, Randers, Vejle og Viborg. Medierne vil fokusere på politik, erhverv og kultur som bærende indholdssøjler, men med mennesker og det liv, de lever lokalt, som indgang og med en yngre målgruppe for øje end kernen af Jyllands-Postens segment.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.