MediaWatch

Schibsted sætter ny direktør i spidsen for DBA og Bilbasen

Kommerciel direktør for Schibted Marketplaces bliver ny direktør for Schibsteds danske aktiviteter, som den norske mediekæmpe for nylig har overtaget. Her får han ansvaret for at styrke Schibsteds position i Danmark.

Foto: Schibsted presse

Svenske Erik Norberg bliver ny adm. direktør i Schibsted Marketplaces Denmark, som driver DBA, Bilbasen og Bilinfo. Det fremgår af en pressemeddelelse fra Schibsted Danmark.

40-årige Erik Norberg tiltrådte i april stillingen som kommerciel direktør i virksomheden og træder nu et skridt op som adm. direktør. Han overtager posten efter Abhishek Roy, som efter fem år i Danmark har valgt at rejse tilbage til England. Skiftet i direktørstolen sker mindre end to måneder efter, at Schibsted overtog de danske markedspladser DBA og Bilbasen efter at have købt Ebays digitale markedspladser sidste år.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs