Jysk Fynske melder klar til øget konkurrence fra Jyllands-Posten: "Skal vi investere mere i de fire byer, er vi også parat til det"

Udsigten til mere lokal konkurrence fra Jyllands-Posten efter sommerferien bliver hilst velkommen af Jysk Fynske Mediers adm. direktør, Jesper Rosener, der forventer tættere kamp om abonnenterne.
Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Jyllands-Posten går efter sommerferien i offensiven på det jyske lokalmarked med lanceringen af de fire nye, digitale medier JP Vejle, JP, Viborg, JP Randers og JP Horsens.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også