MediaWatch

Jysk Fynske melder klar til øget konkurrence fra Jyllands-Posten: "Skal vi investere mere i de fire byer, er vi også parat til det"

Udsigten til mere lokal konkurrence fra Jyllands-Posten efter sommerferien bliver hilst velkommen af Jysk Fynske Mediers adm. direktør, Jesper Rosener, der forventer tættere kamp om abonnenterne.

Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Jyllands-Posten går efter sommerferien i offensiven på det jyske lokalmarked med lanceringen af de fire nye, digitale medier JP Vejle, JP, Viborg, JP Randers og JP Horsens.

Med satsningen, som avisen søger 20 nye journalister til, går Jyllands-Posten samtidig i nærkamp med Jysk Fynske Medier om læserne i de fire byer, hvor Jysk Fynske Medier har dybe rødder og lang historik i kraft af dagbladene Vejle Amts Folkeblad, Viborg Stifts Folkeblad, Randers Amts Avis og Horsens Folkeblad.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Journalisthøjskolens rektor stopper

Trine Nielsen vil have mere tid til andre bestyrelsesopgaver, herunder sin nye formandspost for Det Danske Filminstitut, og træder derfor tilbage som rektor for Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Prorektor konstitueres på posten, og jagt på ny rektor indledes efter nytår.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs