Jyllands-Posten vil give abonnenter "komplet pakke" med ny satsning på lokalmedier

Med lanceringen af fire nye, digitale og abonnementsbaserede lokalmedier vil Jyllands-Posten forny og trykteste det lokale mediemarked, knytte stærkere bånd til eksisterende abonnenter og række ud efter nye. Chefredaktør afviser ny aviskrig.
Marchen Neel Gjertsen, chefredaktør på Jyllands-Posten. | Foto: Kasper Heden Andersen
Marchen Neel Gjertsen, chefredaktør på Jyllands-Posten. | Foto: Kasper Heden Andersen

Efter at have brandet sig som "Danmarks Internationale Avis" gennem en årrække retter Jyllands-Posten nu også fokus mod det lokaljournalistiske og åbner efter sommer fire nye, digitale lokalmedier baseret på abonnement i Randers, Viborg, Horsens og Vejle. Det ligger til Jyllands-Postens publicistiske mission, siger chefredaktør Marchen Neel Gjertsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også