46 medier søgte om coronahjælp for tab af mindst halvdelen af annoncesalget

Ud af flere end 250 medier, der i 2020 søgte om kompensation for tabte annonceindtægter på grund af covid-19, har knap hver femte angivet tab på minimum halvdelen af deres annoncesalg under krisen.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Pandemien og den tilhørende nedlukning af landet i en del af 2020 gik hårdt ud over hundredvis af mediers annoncesalg. Nogen er dog blevet ramt hårdere end andre og har indrapporteret tab på 50 pct. fra marts til juli, som er perioden, regeringens første hjælpepakke dækker over.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu