MediaWatch

Ekstra Bladet udnævner ny chef for digitalt annoncesalg

Chef for produktudvikling i Ekstra Bladets digitale salgsledelse efterfølger Signe Skarequist som chef for adtech, efter hun for nylig blev udnævnt til ny kommerciel chef.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Godt en måned efter den helt store skiftedag i Ekstra Bladets øverste ledelse er flere kort i den organisationskabalen lagt, oplyser avisen. 

I marts blev Signe Skarequist udnævnt til ny kommerciel direktør på Ekstra Bladet, efter Claus Brix valgte at følge Poul Madsen, daværende chefredaktør, ud af vagten.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2-ansatte bruger efteruddannelsesdage på kulturforbedring

TV 2 Nyhedernes ansatte bliver trukket to uddannelsesdage på kurser, der skal forbedre arbejdsmiljøet efter sidste års fokus på kulturproblemer og en hård tone i afdelingen. Det sker efter aftale med tillidsfolk og er en fælles investering i arbejdet, siger hovedtillidsrepræsentant.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs