Sjællandske forbedrede formen i 2020 - men landede i rødt

Coronakrisen pressede Sjællandske Mediers forretning i 2020, der endte med et mindre underskud. Besparelser var med til at give driftsresultatet et solidt løft i forretningen, der voksede på toplinjen efter stort opkøb.
Besparelser i den tidlige fase af coronakrisen var med til at holde hånden under og forbedre Sjællandske Mediers drift. Siden 2019 har Jens Nicolaisen været i spidsen for økonomien som adm. dir. | Foto: PR/Sjællandske Medier
Besparelser i den tidlige fase af coronakrisen var med til at holde hånden under og forbedre Sjællandske Mediers drift. Siden 2019 har Jens Nicolaisen været i spidsen for økonomien som adm. dir. | Foto: PR/Sjællandske Medier

2020 blev ingen dans på roser, men heller ikke den katastrofe, Sjællandske Medier kunne have frygtet. Det viser årsregnskabet, der er offentliggjort torsdag morgen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også