MediaWatch

Sjællandske forbedrede formen i 2020 - men landede i rødt

Coronakrisen pressede Sjællandske Mediers forretning i 2020, der endte med et mindre underskud. Besparelser var med til at give driftsresultatet et solidt løft i forretningen, der voksede på toplinjen efter stort opkøb.

Besparelser i den tidlige fase af coronakrisen var med til at holde hånden under og forbedre Sjællandske Mediers drift. Siden 2019 har Jens Nicolaisen været i spidsen for økonomien som adm. dir. | Foto: PR/Sjællandske Medier

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen har manipuleret med coronastøttemidler og blev politianmeldt, både Nent og Discovery gav store interviews og så viste en aktindsigt, at Google faktisk har forsøgt at få møde i kalenderen med Danske Medier om betalingsaftale. Alt det og meget mere får du her i ugens overflyvning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs