Det Nordjyske Mediehus løftede resultatet trods omsætningsfald i 2020

Omsætningen tog et fald i 2020 hos Det Nordjyske Mediehus, mens overskuddet steg betydeligt. Resulatet var bl.a. hjulpet på vej af færre ansatte.
Morten Vinther Jensen (tv.) er adm. direktør i Det Nordjyske Mediehus, hvor Karl Erik Stougaard (tv.) er ansv. chefredaktør. | Foto: PR/Det Nordjyske Mediehus
Morten Vinther Jensen (tv.) er adm. direktør i Det Nordjyske Mediehus, hvor Karl Erik Stougaard (tv.) er ansv. chefredaktør. | Foto: PR/Det Nordjyske Mediehus

Det Nordjyske Mediehus - tidligere Nordjyske Medier - afslørede i går i forbindelse med navneskiftet, at huset i 2020 lykkedes med at generere det første overskud siden 2017.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også