MediaWatch

Det Nordjyske Mediehus løftede resultatet trods omsætningsfald i 2020

Omsætningen tog et fald i 2020 hos Det Nordjyske Mediehus, mens overskuddet steg betydeligt. Resulatet var bl.a. hjulpet på vej af færre ansatte.

Morten Vinther Jensen (tv.) er adm. direktør i Det Nordjyske Mediehus, hvor Karl Erik Stougaard (tv.) er ansv. chefredaktør. | Foto: PR/Det Nordjyske Mediehus

Det Nordjyske Mediehus - tidligere Nordjyske Medier - afslørede i går i forbindelse med navneskiftet, at huset i 2020 lykkedes med at generere det første overskud siden 2017.

Torsdag sætter mediehuset flere tal på årsresultatet i en pressemeddelelse, der viser viser nedgang i omsætningen, men altså bedring på bundlinjen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs