Børsen-direktør ser lyspunkt i abonnementssalg efter coronapresset 2020

Direktør for Børsen måtte se bunden blive slået ud af annoncemarkedet i 2020. Antallet af abonnenter steg, og den del af forretningen står øverst på dagsordenen. Ambitionen er, at både top- og bundlinjen skal vokse i år.
Bjarne Corydon har været adm. direktør og ansv. chefredaktør for Børsen siden begyndelsen af 2018. | Foto: Finn Frandsen
Bjarne Corydon har været adm. direktør og ansv. chefredaktør for Børsen siden begyndelsen af 2018. | Foto: Finn Frandsen

Annonceforretningen var under pres af coronakrisen i 2020 hos Børsen, og det samme var konferencer, events og uddannelse. Omvendt var der positive takter i salget af abonnementer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også