MediaWatch

Nybroe: Ny chefredaktør skal sikre vækst og digitalt blod i bladledelsen

Ny chefredaktør for Jyllands-Posten, Marchen Neel Gjertsen, får ansvaret for den digitale udgivelse og skal sikre digital vækst, men slipper ikke den politiske journalistik, siger ansv. chefredaktør for avisen, Jacob Nybroe.

Jacob Nybroe forventer, at Marchen Neel Gjertsen går forrest i den digitale udvikling på Jyllands-Posten. | Foto: Morten Lau-Nielsen

Jyllands-Posten indlemmer en ny generation med digitalt blod i årene i chefredaktionen med udnævnelsen af politisk redaktør, Marchen Neel Gjertsen, til ny chefredaktør.

"Marchen er 35 år og digitalt indfødt, og jeg er 55, så vi får en kompetence ind i chefredaktionen, der umiddelbart kan noget andet, end jeg kan, og det er jeg meget glad for," siger ansv. chefredaktør for Jyllands-Posten, Jacob Nybroe.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs