Jyllands-Posten udbygger forretningen med netværk og events

Som en del af Jyllands-Postens vækststrategi etablerer mediehuset et nyt forretningsben med events. Første skridt er en række abonnementsbaserede netværksgrupper, der efter planen skal i gang i foråret.
Foto: Morten Lau-Nielsen/Medarbejderbillede
Foto: Morten Lau-Nielsen/Medarbejderbillede

Jyllands-Posten tager sigte på en tid, hvor corona ikke længere sætter en stopper for at mødes, og lancerer i foråret eventafdelingen Aurora. Det fremgår af en pressemeddelelse fra mediehuset.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også