MediaWatch

JP/Politikens Hus løftede toplinjen i 2020 – overskuddet tog et dyk

Trods annoncenedgang gik omsætningen frem og nærmede sig atter 3 mia. kr. for JP/Politikens Hus i 2020 godt hjulpet på vej af løft i indholdssalg. Overskuddet faldt i forhold til forrige år bl.a. efter investeringer.

Foto: Jens Dresling

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Joy Mogensen: Vi vil gå et skridt længere end EU kræver

Kulturminister Joy Mogensen (S) fortæller, hun vil give danske medier mulighed for kollektive forhandlinger med techkoncerner om betaling for indhold i podcasten Indslag, hvor hun også forklarer "misforståelse" om brug af hyperlink.

Nye Medier: Vi bliver overset i debatten om tech-betaling

For en række nye digitale medier er Google og Facebook en hjælp til at blive hørt og set, lyder det fra foreningen Nye Medier, der frygter, at et krav om betaling fra techplatforme til medierne, som de store mediehuse presser på for, kan ramme dem.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs