Jysk Fynske Medier regner med at undgå spareplan trods ny nedlukning

Ny nedlukning lægger pres på flere dele af Jysk Fynske Mediers forretning og økonomi, men planer om en sparerunde er der ikke, lyder det fra adm. direktør.
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Selvom samfundet igen er mere eller mindre lukket ned som følge af coronapandemien, og økonomien derfor er påvirket, så har Jysk Fynske Medier ikke kurs mod besparelser. Sådan lyder det fra Jesper Rosener, adm. direktør for medieselskabet, i en intern videohilsen, som han har delt på Linkedin.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også