MediaWatch

Jysk Fynske Medier regner med at undgå spareplan trods ny nedlukning

Ny nedlukning lægger pres på flere dele af Jysk Fynske Mediers forretning og økonomi, men planer om en sparerunde er der ikke, lyder det fra adm. direktør.

Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Selvom samfundet igen er mere eller mindre lukket ned som følge af coronapandemien, og økonomien derfor er påvirket, så har Jysk Fynske Medier ikke kurs mod besparelser. Sådan lyder det fra Jesper Rosener, adm. direktør for medieselskabet, i en intern videohilsen, som han har delt på Linkedin.

De nuværende coronarestriktioner, som bl.a. indebærer et forsamlingsloft på fem personer, lukkede restauranter og barer samt detailhandel og aflyste og udskudte kulturarrangementer, gælder foreløbig frem til 7. februar. Jesper Rosener fortæller, at nedlukningen lægger et pres på Jysk Fynske Mediers økonomi i stil med dét pres, som den første nedlukning i foråret 2020 resulterede i. Presset gælder ifølge direktøren både annoncesalget og bureauaktiviteterne i Step samt dealaktiviteter.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs