B.T. søger om 10 millioner i kompensation for annoncetab – Berlingske springer over

Annoncefaldet hos B.T. har været over 30 pct. i foråret, og det får avisen til at søge kompensation fra statslig hjælpepakke. Berlingske vil ikke søge, oplyser chefredaktør.
Foto: Jens Hartmann Schmidt/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Hartmann Schmidt/Ritzau Scanpix

Coronakrisen har ramt annoncemarkedet vidt og bredt – også hos B.T., der vil søge om kompensation via den statslige hjælpepakke til medier for tabte annonceindtægter. Det oplyser mediet i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også