MediaWatch

Marketingdirektør stopper i Berlingske Media – omlægning med digitalt fortegn koster opsigelser

Efter to et halvt år forlader marketingdirektør Berlingske Media, der samtidig gennemfører en digital omlægning af området. Det har medført en håndfuld opsigelser, der skal gøre plads til nye kompetencer, siger koncernchef.

Marketingdirektør Allan Hansen stopper i Berlingske Media, der splitter marketing op mellem bladsalg og en ny digital marketingafdeling. "Jeg har en drøm og ambition om noget andet," siger Allan Hansen om sit exit efter to et halvt år. | Foto: PR/Berlingske Media

Marketingdirektør Allan Hansen forlader efter to et halvt år Berlingske Media for at få luftforandring og prøve kræfter med nye opgaver. Det siger han til MediaWatch, efter han torsdag stoppede i koncernen.

"Jeg er stoppet og har ikke noget andet. Jeg har ingen midtvejskrise, for det har man vist, når man er 40, og jeg er 50, men jeg har en drøm og ambition om noget andet," siger Allan Hansen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs