MediaWatch

Danske Bank: Vi har ingen indflydelse på nyt Børsen-medie

Danske Bank er "udelukkende sponsor" for nyt medie fra Børsen, lyder det fra Danske Bank-chef, der afviser, at sponsoratet er en branding-øvelse oven på en række møgsager for banken.

Nikolaj Skydsgaard/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Nikolaj Skydsgaard/Reuters/Ritzau Scanpix

Danske Bank er sponsor for et nyt medie med fokus på bæredygtighed, som Børsen løftede sløret for tidligere på ugen.

Bjarne Corydon, adm. direktør og ansv. chefredaktør for Børsen, oplyste, at Danske Bank alene er sponsor og ingen redaktionel indflydelse får på det nye medies udkomme.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere