MediaWatch

Danske Bank: Vi har ingen indflydelse på nyt Børsen-medie

Danske Bank er "udelukkende sponsor" for nyt medie fra Børsen, lyder det fra Danske Bank-chef, der afviser, at sponsoratet er en branding-øvelse oven på en række møgsager for banken.

Foto: Nikolaj Skydsgaard/Reuters/Ritzau Scanpix

Danske Bank er sponsor for et nyt medie med fokus på bæredygtighed, som Børsen løftede sløret for tidligere på ugen.

Bjarne Corydon, adm. direktør og ansv. chefredaktør for Børsen, oplyste, at Danske Bank alene er sponsor og ingen redaktionel indflydelse får på det nye medies udkomme.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske dataværktøjer, coronaens ekko i regnskaber og et sommerbarometer, der fortsat svinger os igennem de lyse nætter. Kom med på en rundtur i ugens mediebegivenheder.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs