MediaWatch

Danske Bank: Vi har ingen indflydelse på nyt Børsen-medie

Danske Bank er "udelukkende sponsor" for nyt medie fra Børsen, lyder det fra Danske Bank-chef, der afviser, at sponsoratet er en branding-øvelse oven på en række møgsager for banken.

Foto: Nikolaj Skydsgaard/Reuters/Ritzau Scanpix

Danske Bank er sponsor for et nyt medie med fokus på bæredygtighed, som Børsen løftede sløret for tidligere på ugen.

Bjarne Corydon, adm. direktør og ansv. chefredaktør for Børsen, oplyste, at Danske Bank alene er sponsor og ingen redaktionel indflydelse får på det nye medies udkomme.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs