Mediechefer spår mere hjemmearbejde – også efter corona

Mere hjemmearbejde og flere virtuelle møder er nogle af de ting, som coronakrisen har kastet af sig. Og det vil fortsætte, lyder konklusionen fra medieledere i ny undersøgelse fra Syddansk Universitet.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Coronakrisen har ændret mangen en arbejdsgang, og den nye virkelighed vil også præge arbejdet fremover. Sådan lyder vurderingen i en undersøgelse, som Syddansk Universitet og Ritzau har foretaget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også