Berlingske Media har ikke travlt med at få opkøbt lydmedie til at nå sorte tal

Strategi og teknologi har været hovedargumenterne for investeringen i 60 pct. af Listen to News, siger koncernchef for Berlingske Media, der med købet vil udvide på lydmarkedet. Direktør for Listen to News ser bl.a. internationalt potentiale i det nye ejerskab.
Anders Krab-Johansen, koncernchef og udgiver, Berlingske Media. | Foto: PR/Berlingske Media
Anders Krab-Johansen, koncernchef og udgiver, Berlingske Media. | Foto: PR/Berlingske Media

Det er for at få en fod mere solidt plantet i markedet for lyd, at Berlingske Media har købt 60 pct. af Listen to News – ikke for at høste store overskud på den korte bane.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også