B.T. udkommer fortsat i beskåret oplag: Annoncemarked og kollektiv trafik skal "tilbage på sporet"

Efter at have sænket oplaget med en tredjedel under nedlukningen er gratisavisen B.T. endnu ikke tilbage i fuldt oplag, men afventer normalisering af annoncemarkedet: "Vi forventer ikke, at print kommer tilbage på samme flyvehøjde som før krisen, men vi forventer en bedring i andet halvår," siger annoncedirektør.
Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix
Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix

Annoncemarkedet blev sat på pause, og den kollektive trafik støvsuget for passagerer, da regeringen i marts lukkede landet ned. Det radikale skridt fik B.T. til at sænke oplaget på den trykte gratisudgave, der mandag til fredag bliver distribueret på stationer og andre trafikale knudepunkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også