Jysk Fynske Medier: Vi vil gerne være mindre afhængige af annoncer
![Flere levende billeder i dækningen skal styrke produkt og abonnentssalg i Jysk Fynske Medier, siger digital chefredaktør Jørn K. Broch | Foto: PR/Jysk Fynske Medier](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12287475.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bgb6zc7hnqmula2d4c.jpg)
Digitale abonnementer skal være en hjørnesten i avisernes økonomi, og afhængigheden af annoncer skal reduceres. Således har det lydt fra flere mediekoncerner i MediaWatch i 2020, herunder Berlingske og JP/Pol. Og det er nemt at se hvorfor.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.