MediaWatch

JP/Politikens Hus vrister sig mere fri af presset annoncemarked

Styrket indholdssalg løftede i 2019 JP/Politikens Hus, der med frasalg af ugeaviser har gjort økonomien mindre afhængig af annoncesalg. Opkøb af Saxo.com betød omsætningsvækst i stedet for en "mere stabil" udvikling.

Mik Eskestad/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Stig Ørskov, adm. direktør, JP/Politikens Hus. Foto: Mik Eskestad/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere