Forventning om langvarig annoncenedgang udløser besparelser i Berlingske Media

Spareplan skal tilpasse Berlingske Medias økonomi til en afmatning på annoncemarkedet, som koncernchef forventer vil bide sig fast. "Det stikker i hjertet, men det er nødvendigt," siger han.
Foto: PR/Berlingske Media
Foto: PR/Berlingske Media

Selvom coronakrisen kun er få uger gammel, indstiller Berlingske Media nu medieforretningen på en længerevarende nedgang på annoncemarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også