Danske Medier advarer mod ny reklameordning: Kan betyde avisdød

Der vil være betydelige meromkostninger for lokalaviserne, som i mange tilfælde omdeles sammen med reklamer, hvis man fremover skal sige "ja tak" i stedet for "nej tak" til reklamer, mener brancheorganisation for private medier.
Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix

En ændring i den eksisterende Nej tak-ordning til reklamer kan medføre lukninger af lokalaviser i Danmark. Sådan lyder det i et notat fra brancheorganisationen Danske Medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også