B.T. går fra underskud til overskud efter spareøvelser og digital vækst
Efter to års omlægninger fik B.T. i 2019 sorte tal på bundlinjen. Lavere omkostninger og digital vækst spillede en nøglerolle, men omsætningen fortsatte ned ad bakke. Det skal der gøres noget ved, siger chefredaktør.
![Michael Dyrby, ansv. chefredaktør, B.T. | Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12009430.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79orj45crv71e0x9bhcl.jpg)
Logoet ligner sig selv, men ellers er der en hel del, der ikke er ved det gamle på B.T.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.