B.T. går fra underskud til overskud efter spareøvelser og digital vækst

Efter to års omlægninger fik B.T. i 2019 sorte tal på bundlinjen. Lavere omkostninger og digital vækst spillede en nøglerolle, men omsætningen fortsatte ned ad bakke. Det skal der gøres noget ved, siger chefredaktør.
Michael Dyrby, ansv. chefredaktør, B.T. | Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen
Michael Dyrby, ansv. chefredaktør, B.T. | Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen

Logoet ligner sig selv, men ellers er der en hel del, der ikke er ved det gamle på B.T.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også